Tady se objevují novinky související přímo se samotnou hrou. Najdete zde nové královské zprávy a vyhlášky, informace o probíhajících questech, informace o turnajích a zápisy do Andarijské kroniky. Víte, jak odkazovat na novinky?
Chlad, mlha a sníh. V pozadí toho všeho jsou vidět obrysy šedých studených hor, všudypřítomný sníh dává najevo v jakých končinách se nacházíme. Krev a křik! Po okraji lesa, kde stromy zatížené sněhem vyváří úžasnou podívanou, běží postava tak drobná při srovnání s horami v pozadí, avšak tak úchvatná a masivní při podrobnějším zkoumání. Barbar, vysoký jako Mrogroth sám, na sobě mající masivní kožešinovou kazajku a v ruce Ogris, zbraň podobnou dýce s masivními zuby na ostří, jež byly úmyslně vybroušeny pro větší újmu oběti. Běží, zmrzlý sníh mu křupe pod nohama a ledová krusta praská jako sklo. Je udýchaný, neustále se otáčí, očekává útok avšak neví odkud a kdy přijde. Zpomaluje a větří, přidřepne a vytasí. Znehybní se a čeká. Na kraji lesa se objeví obrovské stvoření podobné medvědovi, zlatavo-bílé barvy s obrovskými rovnými kly ostrými jako hrot kopí. Stvůra o barbarovi, přikrčeném ve sněhovém závoji, prozatím neví, a to se ji má stát osudnou. Barbar se zničehonic vymrští, zařve a skočí po stvůře. Při doskoku se ožene dýkou a zraní tvora po celé šíři jeho boku. Tvor se ožene. Pokusí se barbara probodnout svými kly. Muž to očekává, chytne se za kel a naprosto přesně se přimáčkne na
tvora mezi jeho zubiska. Tvor neschopen se bránit umírá pod rychlým sledem ran dýkou. Barbar se dá do práce. Začne stahovat tvora z kůže. Musí donést jeho kůži aby dokázal svou odvahu svému kmeni a stal se jeho bojovníkem. Zkouška je za ním…
Nedělní podvečer, 6 hodin. To bude ta chvíle. Je čas určit šampióna, nezdolatelného bojovníka! Každý dostatečně odvážný dostane příležitost porovnat své síly v souboji proti zvěři a zároveň proti muži. Každý dostane příležitost stát se legendou!
Co sebou? Nic!
Kde? Ilerenská cvičná obora!
Z důvodu stavebních prací v Ilerenu odkládáme rituální boje na neurčito.