Aktuální dění Odkazy Pro nováčky Hraní role Města a území Informace
rss novinky

Novinky

Zde se dovíte nejaktuálnější informace o stavu a vývoji Andarie. Prosím, čtěte pozorně a řiďte se novinkami. Neznalost veškerých informací zde uvedených vás ve hře neomlouvá.
Víte, jak odkazovat na novinky?

vše - oznámení - důležitá oznámení - varování - download - skriptové - server - web - vyhledávač δ

25.03.09, 11:16 odkaz přidal(a) Johny
Od všeho trochu
- Na městský kámen přidána možnost pro cechmistra zaplatit dluhy u léčitelů za celý cech
- Opravena chyba v registracích - nešlo zaregistrovat nový účet na stejný e-mail jako jiný, dnes už neexistující účet
- Opravena kontrola jmen ve falešném světě
- Vrácena možnost použít apostrof ve jméně postavy - nová sphera a nové skriptařské možnosti už dokáží ošetřit možné komplikace (a tyto komplikace už byly většinou vyřešeny jelikož se po světě pár starých postav s apostrofem ve jméně potuluje). V souvislosti se změnou upraveno pravidlo pravidlo A6 o jménech.
- Zřízena webová sekce s přehledem probíhajících a ukončených questů - viz Kronika. Obsahuje zápisky z herních novinek, setříděné podle questu, k němuž daná novinka patří. Seznam questů a novinek k nim přiřazených není konečný a bude se doplňovat podle možností questařů v nejbližších dnech a týdnech.
- Už před několika dny dohotoven vyhledávač ve všech existujících systémech novinek (tj. systémové, herní a městské). K nalezení zde nebo v nabídkách filtrů na stránkách novinek.
- Veřejnosti zpřístupněn celý ostrov na území Lady Maji (ten, na kterém leží portál a kde byla doposud ohrádka)
- Opraveno skákání kolovratů do batohu. V systémech kolovratu, stavu, stříhání ovcí a tréninku na panácích nebyla správně volaná funkce automatické AFK kontroly, u kolovratů se projevovala skákáním itemu do batohu, u stříhání ovcí nebo mlácení do panáků se projevovala tak, že vám nehrozily tresty za AFK ... ale to už je minulostí >:-]

Upraven systém šogurkinských obchodníků se soškami:

- Pokud obchodníka správně pozdravíte a on vám řekne co nabízí, můžete zvolit druh a počet sošek, které chcete koupit. Na to vám obchodník řekne kolik čeho chce (chce vždy nějaké pruty kovů) a předá vám šogurkinskou bedýnku, do které mu zadané pruty máte naskládat. Bedýnka je magická a pruty, co do ní vložíte, nic neváží. Navíc o ni nemůžete přijít v boji - je totiž požehnaná. Ale na druhou stranu, pokud do bedýnky nějaké pruty vhodíte, už je žádným způsobem nemůžete získat zpět - to je šogurkinské tajemství.
- Do bedýnky můžete vložit libovolné množství prutů drahých kovů, ale dejte si pozor abyste do ní vložili správné pruty, jinak ji od vás obchodník nevezme. Ale můžete za ním samozřejmě přijít znovu (bez bedničky v batohu) a on vám dá novou.
- Jakmile někdo u obchodníka nakoupí (tj. obchodník spokojeně převezme bedničku s pruty a postava získá sošku nebo sošky), přestane mít obchodník o ostatní nabídky zájem a pokud jsou někde ve světě další bedničky, které vydal zájemcům o jeho sošky, tak ty se i s možným obsahem rozplynou. Obchodník se poté přesune do jiného koutu Andarie.
- Obchodníci jsou ve hře dva - jeden cestuje po klidném kraji a druhý navštěvuje nebezpečná místa. Oba dva nabízejí tři základní druhy sošek, ale onen pan hazardér navíc i jednu vzácnou sošku, za kterou se v podzemním městě dají získat pravé poklady. Ovšem chce za ní výměnou pruty mitrilu, takže jeho nabídka není pro každého.

ostatní

Valid CSS Valid HTML 4.01 Transitional 

© Copyright 2002-2025 by logo Všechna práva vyhrazena

TOPlist