Zde se dovíte nejaktuálnější informace o stavu a vývoji Andarie. Prosím, čtěte pozorně a řiďte se novinkami. Neznalost veškerých informací zde uvedených vás ve hře neomlouvá.
Víte, jak odkazovat na novinky?
Gauntlet je nový systém obtížnosti dungeonů. Umožňuje skupině vybrat si až ze 4 obtížností.
Prozatím je spuštěn v pilotním režimu v dungeonu Strašidlený Dům, pokud se systém osvědčí, rozšíří se i do dalších.
===Systém===
Poté co si skupina vybere obtížnost v knize před vstupem, vygeneruje se pro dungeon sada efektů.
Kolik jich obtížnost generuje a jaké to jsou naleznete na wiki
Po úspěšném průchodu s gauntletem (1-3) se každému hráči odemkne následující obtížnost a na web se zapíše úspěch skupiny, jejich efekty a čas průchodu.
===Výzva===
Rychlost průchodu je důležitá u obtížnosti 4.
Každé pololetí bude vybrána skupina s nejrychlejším průchodem obtížnosti 4, která získá možnost zdolat dungeon s ještě větší sadou efektů.
Pokud uspějí, budou si moci mezi sebe rozdělit odměnu, která bude zveřejněna později.
Věříme, že se vám tento systém bude líbit a dodá do žil trochu adrenalinu při probíhání vám již tak dobře známým prostředím.