Zde se dovíte nejaktuálnější informace o stavu a vývoji Andarie. Prosím, čtěte pozorně a řiďte se novinkami. Neznalost veškerých informací zde uvedených vás ve hře neomlouvá.
Víte, jak odkazovat na novinky?
Takže, vzhledem k velkému zneužívaní všech zdí sem tedy zakročil tak, aby mág dostal spátečný smysl.
Zdi ohnivé a kamenné nyní kouzlíte skoro 10 sekund, a stojí něco kolem 40ti magenergie. Tudíž jsou nevýhodné, proto sem snížil casttime ,manause a mírne zvýšil dmg u útočných kouzel.Konkrétne : Poškození,blesk,psychický úder,exploze,energická střela,ohnivý úder a meteoritický roj.
Dále sem dodělal system galejí tudíž se připravte nato, že když bude vaše hra proti pravidlúm moc často múžete zústat v táboru.
Dále, snížen nález návodú na výrobu, pak nekterá monstra jsou nyní imunní voči ohni. Mírne přerozdelení návodu...
A nakonec Posel vzduchu a démon (summony pro mága a nekra) již útočí jen na pěste nikoliv kouzlem, tudíž jsou využitelné v boji. A taky sem je docela oslabil.