Zde se dovíte nejaktuálnější informace o stavu a vývoji Andarie. Prosím, čtěte pozorně a řiďte se novinkami. Neznalost veškerých informací zde uvedených vás ve hře neomlouvá.
Víte, jak odkazovat na novinky?
Hraničář má proměnu a vyvolání, stejně tak jako nekromant. Mág má pouze přeměnu.
Ability co byli teď se ruší a nastupují nové. Všichni to dostanou do stávajícího dialogu a spustí si to jako doposud pomocí příkazu .Schop nebo .SchopVel. Podrobnější návod připomínám ZDE.
Hraničářům prozatím zůstávají obě tlačítka a obě dělají totéž - otevřou knížku.
Mágům přibyla jedna ikonka na přeměnu a změnil se jim obrázek na dobití hůlky.
Nekromantům se nic nemění.
V některých přeměnách je povoleno kouzlení a prozatím Vaše pomocníky nemůžete léčit. Zda tomu tak bude je otázkou.
Své přeměny zrušíte tak, že kliknete v knize na stávající proměnu.
//mágům ještě přibudou popisky pro skákavce a raptora. Kdo by měl chuť může poslat na forum nějaký krátký a výstižný popis.
Mágové to mají pod .startability(21).
Děkujeme Všem testerům za ochotu a spolupráci.